Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Voimassa 26.4.2017 alkaen. Verkkokaupan tuotteet myy Sisustusliike LIVE WITH ME, Y-tunnus 2540530-3. Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta.

TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

Verkkokaupastamme tilatut tuotteet toimitamme Postin välityksellä Manner-Suomen alueella. Tuotteet lähetetään normaalisti 1-2 seuraavan arkipäivän aikana. Pienemmät tilaukset toimitamme kirjeenä, jolloin Posti toimittaa sen suoraan toimitusosoitteseen. Pakettina lähtevästä tilauksesta saat sähköpostitse lähetystunnuksen, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Paketti toimitetaan lähimpään Postiisi ja saat Postilta ilmoituksen kun paketti on noudettavissa.

Helposti -paketti, koko S, toimitetaan joko kirjeenä suoraan toimitusosoitteeseen tai lähimpään postitoimipaikkaasi vaihtoehtoisesti Helposti -koodilla (ei seurantatunnusta) tai lähetystunnuksella. Tiedon lähetyksen saapumisesta saat joko sähköpostiisi tai puhelimeesi. Paperista saapumisilmoitusta ei siis lähetetä. Tarkemmat tiedot löydät Postin sivuilta.  Tämä palvelu sopii erinomaisesti esim. nuppien ja vetimien toimitukseen.

Voit valita toimitustavaksi myös kuljetuksen kotiovellesi. Posti ottaa puhelimitse yhteyttä vastaanottajaan 1-2 työpäivän kuluessa lähettämisestä toimitusajankohdan sopimiseksi, joten muistathan jättää tilaustietoihin myös puhelinnumerosi.

Valitse toimitustavaksi maksuton nouto, jos haluat hakea tilauksesi noutopisteestä Käkimäentie 60, 33450 Siivikkala. Tuotteet ovat noudettavissa erikseen sovittuna aikana heti kun saat antamaasi sähköpostiisi viestin, jossa kerrotaan tilauksesi olevan valmis.

Postituskulut sisältävät pakkauskulut ja ALV:n 24 %

● Helposti -paketti, koko S, max mitat 11 x 36 x 60 cm, max paino 35 kg    5,90 €

● Paketti tai kirje    8,90 €

● Postin kotiinkuljetus    20,90 €

● Nouto    0 €

Suurempien pakettien kohdalla toimitus/nouto sovitaan aina etukäteen asiakaskohtaisesti. Verkkokaupassa näiden tuotteiden kohdalla on maininta yhteydenotosta.  Joitakin noutotuotteita voimme postittaa resurssien mukaan.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

● käytössäsi on maksupainikkeet kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksuille

● luottokorttimaksut seuraavilla korteilla: Visa, Visa Electron, Mastercard

Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n, Y-tunnus 2196606-6, maksunvälityspalvelun kautta.

Vaihto- ja palautusehdot

Verkkokauppamme asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksesta tulee kuitenkin aina ilmoittaa etukäteen, joko sähköpostitse osoitteeseen johanna@livewithme.fi tai puhelimitse numeroon 050 439 9575.

Ilmoituksen tulee sisältää seuraavat tiedot:

Tilaajan nimi
Tilaajan osoite
Tieto palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista
Tilaajan IBAN-tilinumero

Palauttaminen on asiakkaalle maksutonta. Mikäli palautuksesta ei ole ilmoitettu ennalta, veloitetaan asiakkaalta palautuksesta aiheutuneet todelliset postikulut.  Palautuskulu vähennetään asiakkaalle palautettavasta tilauksen kokonaissummasta.

Jos tilauksesta palautetaan vain osa, tällöin emme korvaa palautustapauksessa lähetyspostikuluja (8,90 €), ainoastaan asiakkaan palauttamien tuotteiden hinta maksetaan asiakkaan tilille. Samalla lailla toimitaan myös alennustuotteissa eli tuotteet voi palauttaa ja tuotteiden hinta palautetaan asiakkaalle, mutta palautuspostimaksun kulu vähennetään kokonaissummasta.

Palautuksen ehtona on, että:

1) palautuksesta on ilmoitettu viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta
2) tuote on käyttämätön
3) tuote on siinä kunnossa, jossa ostaja sen vastaanotti ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella ja
4) tuote on pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa tai vastaavalla tavalla.

Jos tuote ei palautuessaan täytä ylläolevia ehtoja, emme hyvitä tuotteen hintaa ja laskutamme palauttamisesta aiheutuneet toimituskulut asiakkaalta. Uudelleenlähettämisestä peritään normaalit toimituskulut. Verkkokaupasta postitse toimitetut tilaukset: voit viedä tuotteet postiin ja ilmoittaa kyseessä olevan asiakaspalautus. Älä käytä postiennakkoa tai lisää mitään muutakaan lisäpalvelua, vain ilmoitus asiakaspalautuksesta! Säilytähän postista saamasi kuitin palautuksestasi. Liitä palautuksen mukaan lähetyslista, jos se on tallella ja tilinumerosi tai erilliselle lapulle kirjotettuna nimesi,osoitteesi ja tilinumerosi. Pakkaathan tuotteet huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana.

Noudetut tuotteet palautetaan noutopisteeseen Käkimäentie 60, 33450 Siivikkala.

Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, hyvitämme sinulle palautuksesi arvon tuotteiden saavuttua takaisin. Palautus näkyy tililläsi/luottokorttisi maksutiedoissa muutaman pankkipäivän kuluessa.

Kuluttajan on tehtävä peruutusilmoitus 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautusosoite:

Sisustusliike LIVE WITH ME

Käkimäentie 60

33450 Siivikkala

Noutamatta jättäminen

Lain mukaan asiakkaan tulee ilmoittaa myyjälle palautuksesta ennen palauttamista. Tilauksen noutamatta jättäminen Postista ei siten kuulu kuluttajasuojalain mukaiseen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeuteen. Noutamatta jätetyn paketin palautumisesta meille perimme todelliset kulut, joka vähennetään asiakkaalle palautettavasta tilauksen kokonaissummasta.

Tuotteen vaihtaminen

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee sinun tehdä uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautetaan normaalisti ylläolevan ohjeen mukaan. Uudesta tilauksesta veloitamme aina toimituskulut. Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, rahat palautetaan sinullea välittömästi. Palautus näkyy tililläsi/luottokorttisi maksutiedoissa muutaman pankkipäivän kuluessa.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA TAI VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi joko sähköpostitse johanna@livewithme.fi tai puhelimitse numeroon 050 439 9575.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisuuksien mukaan uudella virheettömällä tuotteella, vaihdamme sen toiseen tuotteeseen tai halutessasi palautamme ostoksen hinnan. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postin toimipisteeseen noudettaessa pakettia tai kotiinkuljetusta vastaanotettaessa.

 

TIETOTURVA

Kaikki verkkopalvelussamme antamasi maksutapahtumaan liittyvä tieto suojataan niin verkossa kuin sen ulkopuolellakin. Maksuliikenne tapahtuu Checkout.fi -palvelun välityksellä, ja  antamasi arkaluontoinen tieto suojataan salauksella, jotta kukaan ulkopuolinen taho ei pääse siihen käsiksi. Checkout.fi käyttää SSL-salausta, joka on internetin yleisimmin käytetty salausjärjestelmä ja jota käyttävät muun muassa verkkopankit oman tiedonsiirtonsa turvaamiseksi. Meille ei välity mitään maksamiseen liittyvää tietoa esim. luottokorttisi numeroa, tilitietojasi jne. Myös verkkopalvelumme ulkopuolella kaikki tilauksen toimittamista varten antamasi tiedot säilytetään asiaankuuluvaa huolellisuutta noudattaen.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja tilatessaan asiakas hyväksyy toimitusehdot. Pyrimme pitämään verkkokauppamme aina hyvin ajan tasalla, mutta emme vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä hinta- tai varastotiedoista. Sisustusliike LIVE WITH ME käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Elinkeinoharjoittajan tiedonantovelvollisuuden täyttämiseksi (ADR-direktiivi): Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).